Моят списък с блогове

13 съвременни умотворения

Човекът притежава един от най-големите дарове на планетата - да общува абсолютно преднамерено и разумно посредством своята реч и език.  Какво се получава, когато дадем свобода на това си умение и  "отвържем кучето и пуснем синджира", може да прочетете по-долу в статията:

1. " С гол гъз таралеж тръгнал да язди"

2."Толкова си умен, че като малък сигурно си паднал на глава."

3. "Най-скъпите снимки в живота ми са заснети
от КАТ."

4.Аз ям-жената готви, аз цапам-жената чисти, аз разхвърлям-жената подрежда.Чудя се какво щеше да прави без мен.

5. Ако спечелим изборите обещавам всяка седмица да има максимум по 3 работни дни. 

6. България е на 1-во място по IT специалисти на глава от населението. Отиваш на работа и ти казват: "Ай Ти го направи това!"

7.Докато не разбрах, какво говорят за мен, не знаех колко интересно живея.

8.Туй маса, какъв пари? Интеграция, чувствам се обнадеждена.

9.Банкер на годината, вече не се връчва, а се издирва.

10.Напрежение в Македония- искат си Крим.

11.Фън Шуй диета- сложете хладилника с врата към стената.

12."Температурите сега са от минус 6 градуса по черноморието до плюс 5 по морето!" -Иво Андреев, Нова Телевизия

13."Гледам Станишев кара ски и си казвам: Господи, защо Шумахер?

Надявам се компилацията да ви е харесала. Можете да поствате вашите лафове при коментарите, ще се радвам да си попълня речника. Обещавам да напиша и авторски такива по-късно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар